Blog

مراحل پاکسازی صورت با بخور و اسکراب

از مهم ترین مراحل آماده سازی پوست قبل از آماده سازی میکاپ پاکسازی پوست شماست. وقتی که قصد دارید چیز جدیدی را پوست انتقال بدهید ممکن است که سطح پوست شما به علت وجود سلول های مرده دارای ضخامتی باشد که از شکل گیری درست میکاپ روی صورت شما جلوگیری کند در نتیجه بهتر است که ایتدا پوست صورت را پاکسازی کنید تا نتیجه بسیار زیبا و رضایت بخش باشد. در این مقاله از ایران خاتون قصد داریم تا در رابطه پاکسازی صورت با استفاده از بخور و اسکراب توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

از مهم ترین مراحل آماده سازی پوست قبل از آماده سازی میکاپ پاکسازی پوست شماست. وقتی که قصد دارید چیز جدیدی را پوست انتقال بدهید ممکن است که سطح پوست شما به علت وجود سلول های مرده دارای ضخامتی باشد که از شکل گیری درست میکاپ روی صورت شما جلوگیری کند در نتیجه بهتر است که ایتدا پوست صورت را پاکسازی کنید تا نتیجه بسیار زیبا و رضایت بخش باشد. در این مقاله از ایران خاتون قصد داریم تا در رابطه پاکسازی صورت با استفاده از بخور و اسکراب توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش اصولی و گام به گام پاکسازی صورت با بخور

بخور درمانی فواید بسیار زیادی برای پوست و سایر ناحیه های بدن دارد مثل درمان مشکلات تنفسی ، پاکسازی پوست ، درمان سینوزیت و ... در ادامه گام های مختلف برای پاکسازی صورت به وسیله بخور را معرفی خواهیم کرد.

قبل از پاکسازی صورت با بخور چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

حتما قبل از شروع پاکسازی صورت با بخور، باید دستگاه بخور را تمیز کنید تا هیچ آلودگی در دستگاه بخور وجود نداشته باشد. بنابراین، مخزن دستگاه بخور را کاملا تمیز کنید تا آب تمیز درون دستگاه ریخته شود و بخار تولید شده نیز عاری از آلودگی های مضر باشد. سعی کنید که قبل از پاکسازی صورت در خانه با دستگاه بخور، یک دوش آب گرم بگیرید. با این کار هم منافذ پوست صورت شما باز می شوند و هم اینکه پوست شما به گرمای بخور عادت می کند.

خرید و قیمت شوينده صورت حاوي ويتامين 150ml Face Wash E اوريفليم | ترب

حتما قبل از پاکسازی صورت با بخور، صورت خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید تا هیچ آلودگی یا مواد آرایشی روی صورت شما باقی نمانده باشد. بهتر است که حتما پس از شستشوی صورت، از فیس براش هم استفاده کنید. این کار بسیار اهمیت دارد، چرا که وجود آلودگی یا لوازم آرایشی در پوست، مانع از نفوذ رطوبت دستگاه بخور می شود.

چه لوازمی برای پاکسازی صورت با دستگاه بخور لازم است؟

لازم نیست که حتما دستگاه بخور گرم داشته باشید می توانید به جای آن از یک قابلمه آب در حال جوش برای رطوبت رسانی پوست استفاده کنید.

 

  • فیس براش برای تمیز کردن پوست بعد از پاکسازی
  • یک حوله برای خشک کردن پوست
  • لوسیون یا روغن نرم کننده برای استفاده بعد از پاکسازی صورت

ماسک و اسکراب لایه بردار و روشن کننده پیور اسکین اوریفلیم Pure Skin Oriflame

قطره پاکسازی صورت اوریفلیم ORIFLAME | فروشگاه SAHARA

آموزش پاکسازی صورت با بخور با استفاده از دستگاه بخور خانگی

گفتیم که تکنولوژی روز دنیا سعی در آسان کردن فعالیت انسان‌ها دارد. دستگاه بخور صورت خانگی یکی از صدها وسیله خانگی تولید شده توسط شرکت‌های تجاری مختلف است که به این منظور ساخته شده است. اگر در خانه خود این دستگاه را دارید، می‌توانید به کمک آن بخور دهید. برای این کار نیاز است:

  • ابتدا دستورالعمل استفاده از دستگاه را کاملاً مطالعه کنید و بر اساس آن مراحل را انجام دهید.
  • دستگاه را از آب پر کرده و روی میز یا سطح بلندی نزدیک به پریز برق قرار دهید.
  • دوشاخه آن را به پریز برق وصل کنید و چند ثانیه صبر نمایید تا دستگاه شروع به تولید کردن بخار کند.
  • موهای خود را کاملاً از صورت خود کنار بزنید و در صورت نیاز آن‌ها را ببندید.
  • با یک شوینده ملایم صورت و گردن خود را تمیز کنید.
  • در فاصله ۱۵ سانتی‌متری دستگاه راحت بنشینید یا دراز بکشید.
  • اجازه دهید بخار تولید شده از دستگاه بر روی صورت شما بنشیند.
  • حواستان باشد بخاری که از دستگاه تولید می‌شود، بسیار قوی‌تر از بخار سینک ظرفشویی است و با شدن بیشتری بر روی صورت شما اسپری می‌شود. پس لازم است فاصله مناسب با دستگاه را رعایت کنید تا دچار سوختگی یا تنگی نفس نشوید.
  • چند دقیقه مقابل دستگاه بنشینید یا دراز بکشید تا بخور تأثیر خود را بگذارد.

فواید بخور صورت: روش درست بخور دادن صورت و نکاتی که باید رعایت کنید.

فواید پاکسازی با بخور چیست ؟

توان پاک‌کنندگی بالا

بخور صورت می‌تواند منافذ پوست را باز کند و پاک‌سازی عمیق پوست صورت را انجام دهد. پاکسازی پوست باعث از بین بردن آلودگی‌های پنهان آن می‌شود. همچنین نرم شدن پوست صورت امکان تخلیه جوش‌های سرسیاه را راحت‌تر می‌کند.

افزایش سرعت جریان گردش خون

بخور باعث تعریق پوست و گشاد شدن رگ‌های شما می‌شود. این اتفاق افزایش سرعت جریان خون در رگ‌های شما و تغذیه بهتر پوست را به همراه خواهد داشت.

افزایش میزان استحکام کلاژن و الاستین پوست

افزایش جریان گردش خون در زیر پوست، باعث بیشتر شدن تولید کلاژن و الاستین می‌شود که این خود استحکام و زیبایی پوست صورت را به همراه ارمغان می‌آورد.

رفع گرفتگی و درد سینوس

سردردهای ناشی از گرفتگی سینوس خصوصاً در فصول سرد سال بسیار آزاردهنده است. بخور دادن قادر است این گرفتگی‌ها را رفع و مسیر تنفس فرد را آزاد کند.

جمع بندی

با توجه به اهمیت پاکسازی صورت برای کاهش خشکی پوست و حفظ نرمی و لطافت پوست، در این مقاله در مورد آموزش پاکسازی صورت با دستگاه بخور صحبت کردیم. بخور پاکسازی صورت، همان دستگاه های بخور معمولی هستند که می توانید در بازار تهیه کنید و آن ها را به صورت روتین (هفته ای 2 الی 3 مرتبه) استفاده کنید. بخور برای پاکسازی صورت، می تواند بسیار مفید باشد. این در حالی است که دستگاه بخور باعث حفظ جریان خون، افزایش خونرسانی به پوست و کلاژن سازی بیشتر نیز می شود. بنابراین، نمی توان از اهمیت استفاده از پاکسازی صورت در خانه با دستگاه بخور چشم پوشی کرد. امیدواریم که با خواندن این مقاله، توانسته باشید اطلاعات خوبی در مورد آموزش پاکسازی صورت با دستگاه بخور کسب کرده کنید. پاکسازی صورت با بخور و اسکراب، همیشه بهترین راهکار برای حفظ زیبایی و جوانی پوست بوده و هست؛ اما نباید در انجام این کار هم زیاده روی کنید

پست های اخیر