"سرم آبرسان و انرژی بخش اوریفلیم سری نوویج مدل اسکینرجایز ایدیل پرفکشن مناسب افراد بالای 25 سال کد 34517 "

Brand
فروشنده: ایران خاتون

990,000 تومان

2,400,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 4 عدد




برچسب های محصول

سرم آبرسان، سرم ضد پیری، سرم انرژی بخش

سرم تقویت کننده و انرژی بخش برای کمک به شارژ مجدد پوست خسته و کدر و مبارزه با اولین علائم پیری. ساخته شده با اسید هیالورونیک، پری بیوتیک فعال و فن آوری انرژی بخش تائورین.

  • از نظر بالینی ثابت شده است که منافذ را به حداقل می رساند
  • تا 24 ساعت بر روی پوست آبرسانی می کند

طرز استفاده:

سرم را روی پوست تمیز صبح و شب قبل از کرم های روز و شب استفاده کنید. با نوک انگشت به طور یکنواخت روی صورت، خط فک و گردن خود بزنید. از تماس با ناحیه چشم خودداری کنید. سرم حاوی مواد موجود در فرمول NovAge غلیظ است و تاثیر کرم های روز و شب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


جزئیات

سرمی که حاوی تورین با منشاء طبیعی است و با فوایدی که ارائه می دهد به صورت آنی و در طول زمان انرژی پوست را افزایش می دهد. این محصول برای انرژی بخشیدن و احیای فوری پوست طراحی شده است و ظاهری درخشان و مرطوب ارائه می دهد و در عین حال به کاهش چشمگیر منافذ، خطوط ریز و ظاهر خشن کمک می کند. با استفاده از فناوری انرژی زا تائورین، عصاره سلول های بنیادی گیاه آکای، پری بیوتیک فعال و اسید هیالورونیک. از نظر بالینی و پوستی تست شده است.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5