"کرم نرم کننده دست اوریفلیم سری لاونیچر حاوی روغن آووکادو کد 44280 "

Brand
فروشنده: ایران خاتون

185,000 تومان

320,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 1 عدد




برچسب های محصول

کرم ، دست ، کرم دست

دستان خود را با بهترین طبیعت نوازش کنید! از بافت های سبک تا غنی و کرمی با رطوبت رسانی طولانی مدت. با این عصاره های ارگانیک از مواد دوستدار پوست و رایحه های باورنکردنی طبیعت خود را درمان کنید. با بسته بندی پلاستیکی بازیافتی طراحی شده است تا بتوانید از مراقبت از خود لذت ببرید و اقداماتی را برای کمک به کاهش تأثیر خود بر روی کره زمین انجام دهید. خوبی های طبیعت را مستقیماً به روال مراقبت از خود بیاورید!
24 ساعت رطوبت رسانی
فرموله شده با روغن آووکادو ارگانیک
97٪ مواد منشا طبیعی

جزئیات

اجازه دهید خیر طبیعت دست های تشنه شما را آبرسانی کند و از آنها مراقبت کند. حاوی روغن های ارگانیک آووکادو برای مرطوب کردن و محافظت از پوست شما در طول روز. دست های شما را نرم و لطیف نگه می دارد و به حمایت از سد پوستی کمک می کند. بافتی سبک و با جذب سریع برای 24 ساعت رطوبت رسانی با رایحه ای لطیف و مراقبتی. با 97% مواد منشا طبیعی و لوله ای ساخته شده از 43% پلاستیک بازیافتی.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5