ماسک ورقه ای احیا کننده اوریفلیم سری لاونیچر حاوی عصاره پرتقال و جودوسر کد 42134

Brand
فروشنده: ایران خاتون

114,000 تومان

235,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 1 عدد




برچسب های محصول

ماسک ، ماسک ورقه ای

با استفاده از محصولات Love Nature مورد علاقه خود را تمیز و رنگ کنید. ماسک را بمالید، سپس مقدار اضافی ساشه را فشار داده و روی صورت، گردن و دکلته بزنید. به مدت 15 تا 20 دقیقه بپوشید، باقیمانده را بردارید و روی پوست خود بمالید تا کاملا جذب شود. آبکشی نکنید. از تماس مستقیم با چشم خودداری کنید. در صورت تماس با چشم، با آب گرم بشویید. در صورت نیاز استفاده کنید


جزئیات

با پرتقال و جو دو سر طبیعی بلند شوید و بدرخشید!

ماسک ورقه سرزندگی Love Nature که با تمام خوبی های طبیعت بسته بندی شده است، چیزی است که پوست شما آرزوی آن را داشت!

اکنون با این ماسک صورت نازک و سبک که با عصاره‌های فوق‌العاده طبیعی پرتقال و جو دوسر آغشته شده است، می‌توانید در هر زمان و مکان، پوست خود را زیباتر کنید. این یک راه عالی برای 15 تا 20 دقیقه برای باز کردن پوست است و به پوست شما کمک می کند تا درخشنده، احیا و تسکین پیدا کند.

چیز عالی دیگر این است که با استفاده از الیاف چوب سازگار با محیط زیست TENCELTM ساخته شده است. از درختانی که در جنگل‌هایی با مدیریت پایدار رشد می‌کنند، در مقایسه با پنبه، 10 تا 20 برابر آب کمتری برای تولید مصرف می‌کنند، بنابراین هر بار که یکی را می‌پوشید، می‌توانید به نجات سیاره کمک کنید!

تست شده از نظر پوست و مناسب برای انواع پوست.
1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5