کرم روز آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز مدل هیدرا رادیانس مناسب پوست های مختلط و معمولی کد 42580

Brand
فروشنده: ایران خاتون

520,000 تومان

1,300,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 1 عدد




برچسب های محصول

کرم ، روز ، کرم روز

کرم روز آبرسان. فرموله شده توسط متخصصان تغذیه پوست، برای متعادل کردن درخشش و آبرسانی پوست در تمام طول روز کار می کند. دارای ویتامین C برای کمک به محافظت از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی، به علاوه آنتی اکسیدان های حاصل از عصاره های گیاهی سوئدی.

هیدراتاسیون 24 ساعته بالینی ثابت شده است

مرطوب کننده سبک که در تماس خنک می شود و طراوت می بخشد

کرم مات کننده، پوستی نرم تر و درخشان تر به شما می دهد


جزئیات

به دنبال کرم روزی هستید که بافت سبکی داشته باشد اما آبرسانی تمام روز را ارائه دهد؟ Hydra Radiance Day Cream Light این کار و خیلی کارهای دیگر را انجام می دهد! این مرطوب کننده توسط متخصصان تغذیه پوست، با تعادل مناسب از مواد مغذی پوست و فناوری منشاء طبیعی فرموله شده است. پوست را در تمام طول روز آبرسانی می کند و درخشندگی را افزایش می دهد، در حالی که درخشش صورت را متعادل می کند. به علاوه، حاوی ویتامین C است که به محافظت از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی مانند آلودگی معروف است. و دارای بافت سبک و ژلی است که در تماس با مات کننده خنک و طراوت می کند و پوستی نرم و متعادل برای شما به ارمغان می آورد!

مرطوب کننده، کرم ویتامین C، پوست درخشان

استفاده: برای آبرسانی و مات کردن پوست

تغذیه پوست: آنتی اکسیدان های حاصل از عصاره های گیاهی سوئدی، از جمله ویتامین A از جلبک قهوه ای-سبز/ ویتامین C/ فناوری MoistureLockIn/PolluProtect

چگونه کار می کند: رطوبت پوست را بهبود می بخشد و درخشندگی را افزایش می دهد، در حالی که درخشش را با مواد مغذی سخت پوست و فناوری منشاء طبیعی متعادل می کند.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5