کرم پودر جوانساز و آبرسان اوریفلیم سری جوردانی گلد مدل مستر کریتشن با SPF18 رنگ Light Sand Warm کد 35237

Brand
فروشنده: ایران خاتون

850,000 تومان

1,400,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد




برچسب های محصول

کرم پودر جوان ساز، کرم پودر کاور بالا

کرم پودر مستر کریشن فرمول جوان کننده پیشرفته خود را با بافتی مجلل ارائه داده تا به شما کمک کند پوستی عالی و طبیعی داشته باشید. علاوه بر این، از نظر بالینی ثابت شده است که پوست را روشن می کند. در حالی که با استفاده از ترکیب اصلاح رنگ ظاهری طبیعی و متناسب با رنگ پوست شما ایجاد می کند، همچنین با تزریق تغذیه کننده پوست به مراقبت و مرطوب شدن پوست شما کمک می کند. علاوه بر این، این کرم پودر با فاکتور حفاظتی SPF 18 و فیلتر آلودگی از پوست شما محافظت می کند.

طرز استفاده:

مقدار کمی کرم پودر را روی صورت و گردن خود بمالید. با استفاده از برس پایه ابریشمی جوردانی گلد، اسفنج آرایشی یا انگشت های خوردتان، کرم پودر را روی پوست خود با حرکات دورانی بمالید. در صورت نیاز با افزودن مقدار کمی کرم پودر ادامه دهید. از زدن دور چشم خودداری کنید.


جزئیات

جوردانی گلد به مدت 45 سال تلاش کرده است تا محصولاتی در سطح جهانی با منحصر به فردترین مواد اولیه جهان تولید کند. ما دوست داریم به شما کمک کنیم تا زندگی زیبا تری را تجربه کنید.جوردانی گلد به مدت 45 سال تلاش کرده است تا محصولاتی در سطح جهانی با منحصر به فردترین مواد اولیه جهان تولید کند. ما دوست داریم به شما کمک کنیم تا زندگی زیبا تری را تجربه کنید.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5