سایه چشم مات اوریفلیم سری دوان مدل Colour Unlimited رنگ Soft Nude کد 41011

Brand
فروشنده: ایران خاتون

286,000 تومان

495,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد




برچسب های محصول

سایه،کرم پودر،مداد

استیک سایه چشم THE ONE در سایه های مد روز و رنگدانه ای غنی قرار دارد. از فرمول ضد چروک برای نتایج بی دردسر و بی عیب لذت ببرید. در زمان کمتری آرایش کنید. استفاده از فرمول کرمی آن در تمام طول روز ماندگاری دارد. از طیف گسترده رنگ ها لذت ببرید

روش استفاده از محصول:

برای داشتن یک اثر رنگی غنی، مصحصول را مستقیماً روی خط مژه بکشید پلک های خود را کامل براش کنید یا با نوک انگشت خود فید کنید تا ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کنید. فقط با چرخاندن رنگ بیشتری به جا می ماند . با آرایش پاک کن ضد آب پاک میشود .


جزئیات

فن آوری پیشرفته و جدیدترین فرمولاسیون، با سایه های متداول، رنگدانه های بالا و محصولات با بسته بندی شیک و طراحی آن از همه متمایز است. THE ONE در استکهلم طراحی شده است - یکی از پایتخت های نوآوری در جهان و جایی که روندها متولد می شوند. خود را با طیف گسترده ای از لوازم آرایشی برای صورت، چشم، لب و ناخن ابراز کنید. سایه های جدید شیک با فرمت های نوآورانه روبرو می شوند.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5